17/6-09 -- Bandit

Hejhej, sitter och lyssnar på Bandit-skivan, riktigt bra ;).

Idag har jag bara varit hemma, var ute en långprommis med Ozzy på morgonen och sen på eftermiddan åkte jag och mamma till Jysk och där köpte vi ett parasoll till bordet ute på terassen :).

Vi ska grilla snart, fast det blåser skit mycket, läskigt att tända eld ;, hehe.
i köpte även superlim så nu har jag limat ihop mina skor xD, haha hela sulan hade typ åkt av :O.


Nu ska jag hitta på något annat :D.

Glöm inte att bidra i min tävling!<3.


Ozzy med min medalj som jag fick på roslagscupen :)<333.


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: taack simone! :D gillar din bakgrund. så härlig. :) ^^

2009-06-17 @ 21:54:32
URL: http://emmaa95.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback