1/6-09 -- Min dag då!:)

 Idag har jag varit i skolan, det var inte speciellt kul som vanligt, sen så tog jag bussen hem till mamma och nu så har jag packat ihop mina saker för att jag ska till pappa sen, vet inte riktigt vad jag ska göra denna vecka, det händer nog inget speciellt...

Just nu är jag väldigt glad, eller jag har varit det ett tag pågrund av att New moon trailen äntligen kommit ut, JIHUUU!!!<3

Vad ska ni göra på midsommar? Är det någon som vill hitta på något? :)<3

Ska palla mig hem till pappa nu, jobbigt att bära väskan, huhu!


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback