15/6-09 -- är med matilda

Sitter just nu vid datan med Matilda. Vi har vaarit i stallet i några timmar ;). Sen så cyklade vi hem till Matilda och där åt vi lunch och sen cyklade vi hem till mig och här ska vi sova. Vi ska snart äta middag och sen B&J, mumms :D.

Vi mkommer nog sitta vid datan, så vi får se om det blir något mer inlägg ;), hehe.

Ska gå och kolla om maten är klar nu, Ha det bra nu!<3


Haha, jag var tvungen att lägga ut denna bild, den ser så jävla rolig ut xD<333


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erica som vann tävlingen!<3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback