14/6-09 -- Hemma från roslagscupen

Tjenare ;). Är hemma från cupen nu, det gick väll sådär.
När vi kom dit i fredags så mötte vi Boo och då förlorade vi :(, tänker inte säga hur mycket xD, haha.
Sen så spelade vi ingen mer match den dagen. Igår så spelade vi tre matcher, den första var mot Enskede och då blev det lika, 2-2, senare spelade vi mot Alunda och då förlorade vi med 0-1, efter den matchen spelade vi mot Norrskedika Gräsö typ, haha och då vann vi med 11-0 :D.
Sen så gick vi vidare till slutspel tills idag, men eftersom att det spöregnade så jävla mycket hela helgen så kunde man inte spela på planerna för det var tydligen typ en halv decimeter med vatten på planen och massa med lera, så det blev inställt (skit tråkigt) så dom bestämde sig typ för att alla som  gick vidare till slutspelet blev etta, och det var Åkersberga(mitt lag), Enskede, Boo & Alunda.

Så nu är jag hemma och slappar. Jag skriver ett inlägg pom grönan senare ;)<3.



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erica som vann tävlingen!<3

Kommentarer
Postat av: Becca

fin bild!!

2009-06-15 @ 10:34:31
URL: http://beccalundin.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback