14/6-09 -- Grönan

Som jag sagt tidigare så lovade jag att ha ett inlägg om när jag och Rebecka var på grönan i torsdags, men jag kom på att jag redan sagt vad vi gjorde, men ni kan få lite bilder från "NRJ in the Park". :)<3.


M a n d o  D i a o


M å n s  Z e l m e r l ö w


S w i n g f l y

'
J a n e t


D e a d  b y  a p r i l


M i l o w


F l i p s y d e


K n a p p e n  &  H a k i m

Bilderna beskriver ju vilka som var där iallafall ;) hehe!<3


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Erica som vann tävlingen!<3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback