8/7-09 -- Blå himmel :D

Hej alla gulliga läsare ;). Idag vaknade jag typ 05.30 av att min katt (Jessie) stod och trampade mig på magen :(. Hon är så ful i sättet, haha :D.
Efter det så kunde jag inte somna om så jag plockade upp all tvätt i mitt rum och så dammsög jag i mitt rum, sen så tog jag en långdusch, skit skönt :). Hehe.

Efter att jag duschat så åt jag frukost, så nu har det inte hunnit hända något mer :).
Det är ju sol ute nu så jag får väll gå ut och ta några fina foton !? haha.

Asso det är en tjej, som jag typ var kompis med för några dagar sen, men nu kan man verkligen säga att vi bara "kallat" oss för vänner. Hon ignonerar typ mig nu, så palla henne!

JAA, idag ska typ Rebecka komma hem, gud vad jag saknat henne! Älskar dig gumman!<333

Juste ni får ju inte glömma att rösta på finaste bild i tävlingen :)

Ni får ha det bra så länge, jag lovar att det kommer fler inlägg senare idag :) hehe.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Tack, detsamma :)

2009-07-08 @ 09:08:41
URL: http://jmew.blogg.se/
Postat av: eliin

tack så mkt =D du med :)

2009-07-08 @ 09:57:57
URL: http://baaraeliin.blogg.se/
Postat av: Erica

menar du mig på att jag ignorer dig för att jag inte har svarat dig på smset? men jag har inte haft några batterier i mobilen och jag hittade ingen laddare förrän nu på kvällen. sorry om det är mig du menar :S

2009-07-08 @ 21:43:14
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback