6/7-09 -- Hmm!?

Hejhej :). Nu är jag vaken xD, eller jag vaknade faktiskt halv tolv ;) hehe. När jag vaknade gick jag ut med Ozzy som också sov lika länge som jag ;) haha, sen när jag kom hem åt jag frukost och sen så har jag kastat boll med Ozzy ooch kelat lite med Schatzi :D. haha.


Det ser ut som om det kommer bli regn snart, det orkar jag inte med just nu ;).

Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på resten av dagen, kanske gå och bada med Ozzy, asso bara han inte jag, hehe. Fast jag går bara om det inte luktar regn i luften, för jag vill inte vara ute när det regnar ;).

Jag vill ta lite kort, men jag ser några jättefina blommor uppe på berget bakom vårt hus, men dit vågar jag inte gå, eller det finns typ massor med ormar där, dom är skit läskiga! :O. Tycker du också att ormar är läskiga? :)

Hmm, what I gonna do?, får väll hitta på något nu :D

Glöm inte min tävling :D<3


S c h a t z i ! < 3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback