5/7-09 -- Vinst :D

Jihuu, Djurgården vann med 2-1 :D. Första halvleken spelade dom as bra i, men andra gick ju sådär "/.
Djurgården ligger ju inte så jättebra i tabellen i år, men Helsingborg ligger liksom trea, och Djurgården vann över dom, det är skit bra ju :D.

Det köndes typ skit fult att vara där, för matchen som jag såg senast var liksom i Barca och där var det typ inte en ända som var tyst, men i denna matchen så var det skit många som bara satt där, så den blev lite tråkig, haha. ;).
Skulle haft med mig Erica då xD


Skriver mer senare, nu ska jag hitta på något annat ;). Men glöm inte att vara med i min tävling! :D<3



Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha, fyfan vad vi skrek i barcelona ;D vi hade skitkul (: <33

2009-07-05 @ 22:29:46
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback