4/7-09 -- Regn :(

Urk nu har det börjat regna (och åska) fan vad jobbigt "/. ''hoppas verkligen inte att det börjar blixtra också, asso jag är inte rädd för det, men om det blixrar så kan man typ inte göra något, eller man kan inte se på tv eller sitta vid datan :(. Eller om man drar ur sladden så kan man ju sitta ett tag vid laptoppen ;).
Fan bara för det så börjar det blixtra "/.
Är du rädd för åska/blixtar? :)

Jag och Ida ska inte vara idag, vi kanske skulle vara imorn istället ;). Hoppas att det inte regnar då "/.

Ska göra något annat nu, har de bra så länge ;)<3



Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback