28/7-09 -- Today

Hallo x). Kollar just nu på "Paris Hilton´s my new BFF". Det är ju lite småkul, men det slutar typ snart :).
Idag har jag inte gjort så mycket, bara packat och så har jag varit i Täby centrum och köpt nya målvaktshandskar, för jag tappade en av mina igår före träningen :O. hehe.

Imorn åker jag ju till Gotland med laget, vi ska samlas kvart över tio vid Nynäshamn, så vi måste typ åka halv nio någon gång :). Så det blir någ inget inlägg från datan imorgon, men kanske från mobilen om det inte är som det var i Småland, att man inte kom in på internet på mobilen :S.

Åhh, längtar tills imorgon och till Österrike :D kommer bli skit kul :D.

Igår beställde jag och Denise kläder från Boobleroom så hoppas att vi får dom innan Österrike :D


My Gangstaahhh boy x) <333 Haha, sötnos!<333

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback