28/7-09 -- Onsdag-Söndag

Hej igen x). Nu ska jag skriva ett sista inlägg innan Gotland :). Det kommer inte bli något långt för jag har ju redan skrivit idag, men ah... Jag kommer vara borta från imorgon (onsdag) tills den 2/8 (söndag), sen så den 4/8 (tisdag) så ska jag åka till Österrike med Rebecka, Denise, Sandra och pappa, det kommer bli skit kul :D.

Aja nu ska jag nog försöka sova lite, eller så sitter jag kvar vid msn, hmm, hur blir det!? Msn... Kanske?? :O. Heheh.

God natt alla trötta :D<3

 


Asso förlåt, men jag va tvungen att lägga in domhära bilderna :D :D haha
Matilda på övre bilden & jag på nedre x)<333


Kommentarer
Postat av: matilda

SKAAAAAABB ! ;O



:) <33

2009-07-29 @ 00:35:09
URL: http://wicksell.blogg.se/
Postat av: matilda

jag hatar dig -.- :)

2009-08-11 @ 20:56:44
URL: http://wicksell.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback