2/7-09 -- Pumpkin

kollar på tv nu, det är någon film som heter Pumkin, ganska träkig, eller väldigt tråklig, haha, men jag väntar på att 2 1/2 män ska börja, det är så kul :D, haha.

Som ni kanske läst innan så ska jag kanska ha en grillkväll med Rebecka om någon vecka, och då har vi tänkt att Ida, Matilda, Erica, Sofia och Amanda kan komma, vi vill gärna att två till ska komma, men vi vet inte vilka, hmm ;). hehe.
Men isf så skulle det bli nån gång den 15-19, nån gång där imellan ;).


Ni får ha det bra resten av kvällen :D<3.



Kommentarer
Postat av: rebecka

haha, jag vet ju inte ens om jag får ha XD <3333

2009-07-02 @ 23:42:34
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback