25/7-09 -- Olalala

Haha, viste inte riktigt vad jag skulle ha för rubrik ;).
Sitter på Mimmis data nu så det blir en kortis :).

Idag har det inte hänt så mycket, vi har typ ätit frukost och sen snackade jag med Matilda, pappa, Rebecka och Denise xD haha, efter det så bakade jag och Mimmi chokladbollar, fast det blev inga bollar dåra, det blev två utsmetade klumpar på två olika talrikar :D haha.

På onsdag åker jag till Gotland med laget på P18 :D, det kommer säkert bli skitkul, men tyvärr följer inte Rebecka med "/.



Jag och Mimmi, typ förra sommaren eller nått :)<333

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback