21/7-09 -- Imorgon drar jag :D

Tjuu, imorgon drar jag till Pilås, lite utanför Växjö i Kronoberg :D. Där ska jag träffa Mimmi, dom har sitt landställe där så vi kommer nog ha skitkul, jag får bara inte glömma kameran nu :´).vet inte om jag tar med datan än, men annars så kommer jag mobilblogga ;).

Aja nu ska jag göra mig färdig, för snart kommer nog Rebecka, Amanda och Sofia, dom skulle komma nu vid tolv och jag har ju dåra nyss vaknat, haha :).


Hahaha, väldigt gammal bild på mig, Amanda och Rebecka :'D!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fett fin bild du har i bakgrunden på din blogg (; <333

2009-07-21 @ 16:01:12
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: rebecka

okej , det ska jag göra . tack :) <333333333

2009-07-21 @ 16:43:36
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback