211/7-09 -- Sleeping

Tjuu ;). Snart ska jag gå och sova för vi ska upp tidigt imorn så att vi kommer iväg och plus att jag är gansla trött :).

Imorgon ska vi typ försöka komma iväg vit åtta så jag kommer sova i bilen en hel del tror jag :). När vi kommer fram ska vi kanske ut med deras båt om det inte är jätte dåligt väder dåra.
Jag tar med mig min laptop bara så att ni vet, så det kommer antagligen bli något litet inlägg på vägen dit :).

Juste detta är mitt 200;ade inlägg :D<333


Aja nu ska jag gå och sova, God natt :)<3




Är han inte snyggast !? <33333333333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, världens snyggaste : D <3

2009-07-22 @ 09:57:41
Postat av: Anonym

Jo, världens snyggaste : D <3

2009-07-22 @ 09:58:44
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback