20/7-09 -- Träningen

Hallo, idag har jag varit med Rebecka :D. Vi var hemma hos mig först och då så kastade vi vattenballonger till varandra, haha Rebecka blev skit blöt, inte jag ;D haha.
Sen så snackade vi lite med Fredrick på msn och i telefon ;).
Vid typ halv fyra så cyklade vi hem till Rebecka och åt middag och sen efter det så cyklade vi till fotbollsträningen, det var skit kul, vi körde tre zon och två mål, och sen lite straffar :D. Efter träningen cyklade vi hem igen :).

Imorn ska jag kanske vara med Rebecka och Amanda eller så ska jag åka till Pilås där Mimmi har sitt
sommarställe :D.


Aja nu ska jag ta lite vatten och sen ska jag kanske se på någon film :D Ha en underbar kväll :)<3.



Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback