19/7-09 -- Förlåt

Förlåt att jag inte skrev något igår, men jag och Rebecka hade ju grillkväll så jag hade helt enkelt inte tid. På dagen så fixade vi allt, och sen så vid fyra så kom dom ju ;). Jag hade iallafall skit kul :D<3

Först när alla kom så satt vi typ bara och snackade och sen kanske vi fem/halv sex så åt vi middag, fläskfilé, pommes, vitlökssås och bea, det var skit gott :).
Sen så efter att vi ätit så började vi med 5-kamp ;). Jag och Angelica var i lag, Rebecka och Emma var i lag och sen så var Ida och Sofia i lag :).
På 3:e plats kom Jag och Angelica xD, haha vi förlorade allt, haha. På 2:a plats kom Rebecka och Emma och sen så på 1:a plats kom Ida och Sofia :).

Sen så efter 5-kampen så körde vi volleyboll i Rebeckas pool, då var jag, Angelica och Sofia i lag och Rebecka, Emma och Ida i det andra laget ;).
Vi körde att det lagen som först kom upp till 21 poäng vann den omgången, vi körde tre omgångar, då vann faktiskt mitt lag :D, vi ägde xD haha skoja ;).

Jag tog lite bilder så jag kanske kan ladda in dom senare om jag orkar :).

Aja nu ska jag göra något annat, skriver kanske mer senare, men vi får se, ha det bra :)<3.


Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback