17/7-09 -- Finally

Yeah, nu har jag hämtat min laptop :D.

Idag har jag varit med Rebecka, vi har städat och sånt tills imorn ;). Sen så har vi även spelat lite The sims3 :).
Imorgon ska vi bara fixa det sista och handla och sånt, sen så kan alla komma :D, det kommer säkert bli skit kul :D.
Detta är dom som kommer; Sofia Hedman Jack, Ida Ahonen, Angelica Dolph & Emma Green, och sen så är ju jag och Rebecka där, så sammanlagt blir vi sex styckna ;).


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, jag vill sova med Rebecka xD, eller hemma hos mamma, för jag orkar inte vara här, pappa och min kusin somnar typ skit tidigt käns det som :(...

Aja ska ringa mamma och fråga om Denise iallafall kommer sova här hod pappa, håll tummarna!

Hej så länge ;)<3



Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: åh så härligt :D.

Nu är jag hemma igen, har du haft det bra? kram!

2009-07-19 @ 12:51:15
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback