13/7-09 -- Beck

Hallo :D. Nu sitter jag och tittar på Beck. Innan Beck började gjorde jag Smoothie :) mumms. Haha.

Här får ni recept;
Frysta bär (hallon, jordgubbar eller blåbär spelar ingen roll)
Vaniljglass
Mjölk
Juice

Det är bara att blanda i lite tills det smakar bra ;). Men kom ihåg att inte ha i föAr mycket juice, för då blir det inte så jättegott ;).


Imorn ska jag vara med Rebecka och då ska vi typ planera vår grillkväll, jag vet att jag redan har skrivit det, men aja :D hehe.

Aja nu ska jag se klart på Beck, god bye :)<3


S c h a t z i : ) < 3 3 3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback