11/7-09 -- Hulabulakula

Haha, har ingen aning om vad jag ska ha för rubrik, så ni ser ju själva vad resultatet blev :D haha.

Efter förra inlägget så har jag suttit ute i solen och spelat lite spel på datan, mer har jag faktiskt inte gjort. Imorgon ska
jag inte göra något speciellt på dagen, men sen på kvällen så kommer min kusin och så ska jag sova med Rebecka, hemma hos henne tycker jag iaf :D haha.

Glöm inte att rösta på finaste bilden! Det gör du genom att klicka *här* :)<3

Aja nu ska jag gå ner och försöka få pappa att spela Wii med mig xD, haha, jag äger, NOT! hehe. Hare bra!



På min baksida för typ en timme sen ;). Om ni inta fattar vilket "berg" jag snackat
om tidigare så är det, det :). Det är högre än det ser ut :).

Kommentarer
Postat av: ida

tacksåmkt, din blogg var jättefin :D

2009-07-11 @ 21:37:23
URL: http://idaee.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback