10/7-09 -- Trött ;)

Hejhej! Just nu är jag skit trött, igår och idag var jag ju med Ida och Rebecka, vi sov ju över hemma hos mig :). Jag hade iallafall skit kul :D<3.

Igår så kom dom typ vid ett och då så satt vi oss typ vid datan och snackade med massa på msn, och så jorde vi en annan sak också, haha, men om jag skriver vad det är så kommer ni missförstå mig, haha, så ni får hellre skicka en komentar om ni skulle vilja veta :).  Sen så sminkade jag Rebecka xD, haha först blev de faktiskt fel, men sen så ritade jag jätte breda ögonbryn och mustasch på henne, haha, då blev hon ju kanske inte så jättefin längre ;).
Sen så åt vi middag, vi åt pizza, sen så spelade vi Buzz och jorde lite fler saker :D. Vi gick iallafall och la oss typ vid fem, och då så somnade typ Ida och Rebecka direkt, men jag kanske somnade halv sex/sex nån gång där imellan ;).

Sen idag vaknade vi vid ett, haha :). Då åt vi frukost och sen ringde vi Fredrick, så han kom till oss också, haha, då så spelade vi Buzz och lite annat :D.


Det är mina två dagar det. Jag tror att jag kan lägga in bilderna senare, men just nu orkar jag inte :). Ska snart äta middag så nu får jag väll ta och säga "hej då" :D<3.


Kommentarer
Postat av: matilda

Nu är fototävlingen igång & det är bara att börja rösta :) den avslutas när jag kommer hem eller någon gång efter det.. länka gärna till tävlingen så blir det fler som röstar och du har större chans att vinna ;) lycka till ! / matilda - www.wicksell.blogg.se

2009-07-10 @ 22:03:44
URL: http://wicksell.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback