9/8-09 -- hos min faster

Hejsan:) just nu sitter alla här hos min faster, här har vi ätit middag och efterrätt:) det var skit gott:-D. Hoppas att vi snart ska hem, börjar bli lite trött nu ;). Föresten förlåt att jag inte skrivit något innan, men har inte haft tid, aja dt är iaf skitfint väder här och vi har åkt hyrbåt, badat och ätit glass :-D haha. Aja nu ska vi snart åka hem tror jag eller dt låter så på pappa, så hej då;) kanske händer att jag skriver något mer:)<3. hade typ bara denna bild ;) jag ritade av mig, rebecka, amanda, sofia och erica, på flyget hit, och på bilden ska dt föreställa mig xD haha<333

Kommentarer
Postat av: A

Vad heter du på Gratisbio?:)

2009-08-10 @ 17:51:23
URL: http://amandahede.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback