3/8-09 -- Home again

Hejhej! :). Nu är jag hemma, eller jag kom hem i natt :). Sen så direkt när jag kopm hem så gick jag och la mig, jag orkade inte logga in på datan. Sen så idag har jag varit med Rebecka, Sofia och erica. Jag hade det kul iallafall :D. Vi spelade lite basket xD, haha jag och Rebecka vann :D<3.

Aja, nu sitter jag här på mitt rum och väntar på att de sista kläderna som jag ska ha med mig till Österrike ska bli torrt, men jag får väll kanske packa ner det imorgon istället för jag börjar bli lite trött redan :).

Juste ja... Jag har ju varit på Gotland och spelat cup :D. Hehe. Ni vet ku redan att vi kom 3:a i 95 serien och sen så typ
8:a i 94 serien, haha, men den sista matchen i 94 serien var skit kul, asso det spelar ju typ ingen roll om man kommer sjua eller åtta så vi typ skämtade till det lite :D. Vi förlorade med skit mycket, typ 8-1 eller något, men som sagt så var vi inte seriösa, haha. PRecis innan den matchen hade vi fått vårt tredjeplats pris, och så sa vara tränare att vi inte firat det riktigt så efter matchen så sprang vi alla in på planen och skrev och typ bah; Yes, wihuu,  ah ni fattar !?  hehe, det andra laget bara kollade på oss som om vi skulle var sjuka i huvudet xD. Och typ under matchen hade Sofia hört att det andra laget hade typ sagt att vi (ÅBK) måste vara det sjukaste laget i hela Sverige, hahaha x).


Ojdå, nu blev det  väldigt lång text, men nu ska ni även få lite bilder :D, kanske bara tre styckna just nu iallafall :).

  

Jah ni, här fick nii tre bilder :D.

Bild 1 - Hela laget, med medalj och pokal :D.
Bild 2 - En ruchelkana på Kneipbyn :).
Bild 3 - Sandra med en tröja med Michael jackson tryck på, på/runt huvudet x).

Ni får se om jag skriver imrgon eller mer ikväll, annars va dethära det sista inlägget innan Österrike imorgon, men jag kanske skriver något litet från mobilen nån gång då och då :D<3.

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback