28/8-09 -- Vem va närmast...

Bara tre som gissade;
Rebecka - 3500
Marcela - 3500
Sofia - 4000
Amanda - 4000

Den som var närmast i min "lilla tävling" om hur mycket pengar jag hade va...  Rebecka & Marcela, båda dom gissade på att jag har 3500 på bilden, men jag har 3700 kr på bilden x).
Därför lottar jag om vem som vinner och det blev... BAMBAMBAMBAMBAAAAH... MARCELA.  Grattis!<3

Tagen med min mobil, så inte så bra bilder"/





______________________________________________________________________________

MARCELAS BLOGG

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Okej, låter bra :) Spelar du i damlaget?



Vårt herrlag ligger 2:a i division 3 (har för mig att jag sa det) och vi ligger i mitten av division 5. Vi är knappt några spelare, är 13 st, och våran målvakt (som spelar i västra götalandslaget) lämnade oss förra säsongen så vi släpper in en hel del mål :(

2009-08-28 @ 23:19:28
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Postat av: marcela

heheh tack för priset, ska följa din blogg ;)

ha det bra så länge!!!

2009-08-28 @ 23:46:41
URL: http://yapoo.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Det var det jag tänkte, men vart ligger ert lag då? Heter det divistion och sånt även i er ålder?



Jag spelar lite var som helst beroende på vilket lag vi möter, men mest är det innermitt som gäller. Älskar att fightas ;) Själv?

2009-08-29 @ 01:14:38
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback