28/8-09 -- Lollipop

Halo, har precis sett på "Old School" tror jag den hette, den gick iallafall på kanal 5, lite småkul sådära ;). Någon som såg/sett den? :)

Hehe, svar på rubriken dåra; Denise satt och åt godis i hennes rum och så gick hon på toa, då va jag på besök i hennes godispåse och hittade en kluppa som såg lite god ut x)<3.

Som ni kanske märker så blev det ingen Matilda idag, hon fick inte "/...
 
Jag kommer nog inte kunna spela match på söndag för jag mår inte toppen, jag kan ju säga till våra tränare imorn för då ska jag ju ändå dit och se på ÅBK (mitt lag) möter IFK, Heja oss xD<333

Nu ska jag lägga mig och se på film¨och försöka somna till den (:<3


Haha, testade Rebecka som blond, tyckte ni det passade och vad va finast isåfall? x) hahaha
(Har bilder då hon kollar framåt det är därför jag gör om henne och inte någon annan xD)

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback