26/8-09 -- What I gonna do!?

Hejhej! Idag ahr jag varit i skolan fram tills halv elva, sen så åkte jag hem. I skolan hade vi någon jävla tråkig snack i matsalen och sen hade vi NO.

När jag kommit hem nu så åt jag lunch, åt inget speciellt bara en toast :).
Vet inte riktigt vad som händer nu, vill ju inte precis gå ut för det regnar ju så det är inget kul.
Aja hittar väll på något.


Jag säljer Wii sports och Nintendo Wii Fit på blocket, väldigt billigt för allt. Ni kan ju kolla iallafall :) *Länk*


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin bild (;<3

2009-08-26 @ 13:29:58
URL: http://sofiatias.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback