25/8-09 -- Skavsår & ont i knäna

Hejhej! Idag har jag varit i skolan, första timmen va då idrott och jag hade för små skor så jag fick värsta skavsåren och sen så hade jag skit ont i knäna så ni skulle sett mig när jag haltade runt på idrotten x) haha.
Efter idrotten hade vi matte och sen slutade vi och då¨åkte jag, Rebecka och Amanda hem till Rebecka :).
Vi åt några bullar, sen så ringde mamma och sa att vi skulle till IKEA, där köpte jaga bara ett par gula tofflor x)haha. Hittade inget annat, tanken va ju att vi skulle köpa saker till våra rum men jag vet inte äns hur mitt rum ska se ut så jag kunde inte bestämma färg eller så :).

Sen så åkte vi hem och åt middag, vi åt kycklingsallad, mums. Sen så gick jag hem till pappa och nu sitter jag här och väntar på att nån ska komma hem :).

Aja nu ska jag kanske spela spel eller något, bye!


Rebecka i Österrike :)<333

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback