22/8-09 -- What´s up !?

Hejsan! Igår tills idag har Rebecka, Ida och Amanda sovit över hos mig, så det är därför jag inte hunnit skriva något :).
Jag har iallafall haft jätte kul :). Idag har vi varit på maggan och kollat på när ÅBK spelade match mot Bele, det blev 2-2 :).

Imorgon ska jag spela match mot Täby, vi har typ samling tio vid brothaus moberg och sen åker vi till Täby :). Önska oss lycka till ;)<3.

Aja nu ska jag ta en dusch och sen kommer jag nog sätta mig vid datan igen x). Ha det bra :D<3


Kommentarer
Postat av: THERÉSE

sv: tack så mycket ^^

2009-08-22 @ 19:18:58
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Härlig vänskapsbild :) Hittade hit via mer-Trafik och tänkte passa på och lämna lite spår efter mig. Trevlig helg!

2009-08-23 @ 00:33:10
URL: http://ellimei.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback