1/8-09 -- football is fun :-D

Hallo hallo:) just nu sitter vi på vara madrasser och tar dt lungt :). Sofia sitter och gör flätor i mitt hår;) så som dt ser ut på bilden nedanför är dt just nu:-D haha. Imorn ska vi till något badställe här på gotland:). Det kommer nog bli kul:-D. Igår kom vi vidare till a-slutspel i 95 serien och sen idag spelade vi semifinal fast då förlorade vi så, sen spelade vi om tredjepris och då vann vi:-D så vi kom 3:a av typ 10 lag:) sen i 94 serien så kom vi väldigt dåligt men det kan vi ta när jag kommer hem:) den sista matchen var ju lite rolig, haha:) sen ikväll har vi varit i Visby:) där va dt också en lite rolig och "konstig" sak som hände, hehe. aja nu ska jag njuta av när sofia gör flätor:) skit skönt:-D<3 ha dt bra sålänge:)<33333

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback