15/8-09 -- The sims3 varning!

Hejhej! Sitter och spelar The sims3 nu. Kom hem kanske sex eller något och sen så duschade jag och sen satte jag mig och spelade The sims3. Det är skitkul :D. Fast dendära jävla lilla rutan kommer fortfarande inte fram, så jag har typ pengakris, men aja :).

Idag har jag varit i stallet med Matilda, först fodrade vi typ halv nio, sen så hjälpte vi till på turen, sen kom pappsen med donken till oss två, mums :D haha. Sen så red jag, Matilda, Kristina och Sandra ut, jag red Backi, det var ju lite kul, fast dt skulle ha vart roligare om jag fått en annan häst ;).

Imorgon skulle jag, Rebecka, Amanda och Erica KANSKE till Täby och då måse jag köpa en sak till Sofia, för hon har inte fåt nått av mig eller Rebecka än, hon fylde ju år för nån vecka sen  :O, haha.

Juste måse bara berätta, igår när jag sov hos Matilda så behövde jag hämta lite saker hos mamma, så då gick vi dit, Denise hade liksom fest då, eller "förfest", Denise va ju lite full dåra, haha. "Jag kan hjälpa dig", haha bara Matilda som fattar :). Aja, sen så sa dom att vi skulle hälsa på alla och skaka hand och hålla på, vi ba; Ehh (?).

Nu ska jag tergå till The sims3, bye bye!<3


Det stog något på ett berg i Österrike! ;)<3

Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

kul du vill vara med :P



Sovit gott?

2009-08-16 @ 09:59:34
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: matilda

haha det var lite små pinsamt ! :)

2009-08-16 @ 17:57:28
URL: http://wicksell.blogg.se/
Postat av: RF

nu är det så att jag har frågestund och skulle vilja ha en eller flera frågor av många så skulle du kunna fråga någon gumman ? :D <3

2009-08-16 @ 22:50:47
URL: http://stoltforstenare.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback