13/8-09 -- Bilderna från Österrike

      
    

Bild 1 - Högst upp på " Zwölferhorn " (ett berg)
Bild 2 - Ett litet vattenfall i en bäck
Bild 3 - Våra glassar, typ andra kvällen
Bild 4 - Rebecka, med sjön bakom sig på kvällen
Bild 5 - Rebecka på "Zwölferhorn, hon ser ju lite rolig ut där x)
Bild 6 - Glass, typ tredje kvällen
Bild 7 - En tom glasstallrik x), fjärde kvällen (?)
Bild 8 - En blomma
Bild 9 - Rebecka i båten, när vi två var ute på sjön och körde efter de stora båtarna x)
Bild 10- Jag i båten, (fruktansvärt ful, jag vet)


Bilderna beskriver, ju det mesta som vi gort, alltså ätit glass x), haha skoja!<3 Jag har haft det skit skoj iaf!<333

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina bilder (:

Skriv gärna en fråga till mig för jag har en frågestund (: <3

2009-08-13 @ 17:17:17
URL: http://sofiatias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Kul att du vill delta i min tävling!

Hoppas du vinner nu då!

Allt bra med dig idag?

2009-08-13 @ 18:31:09
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback