12/8-09 -- The sims 3

Tjuhejsan :D. Idag händer det nog inget speciellt, eller jag ska till mamma ikväll och äta middag, vi har ju inte träffa på typ en vecka och sen så ska jag vara hos pappa nu i två veckor till, så om jag inte skulle dit idag så skulle jag typ inte träffa henne på tre veckor ;).

Håller på att ladda in bilderna från Österrike nu, men det kommer ta ett tag så ni får några bilder lite senare :D.

Juste, snart ska pappa (och kanske jag) gå ner till centrum och växla euron till svennisar igen ovh sen efter dt så ska jag köpa The sims3 :D, jihuu :) ,haha.

aja nu ska jag göra mig i ordning :).<3


Tredje plats pokalen i P18 :D<3

Kommentarer
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback