12/8-09 -- Som man brukar säga...

... Borta bra, men hemma bäst, fast just nu känns det inte så bra här hemme ;). Skolan börjar ju för i helvete snart, typ en vecka kvaar!!! *KATOASRTOF*.

Aja, jag tänkte mest säga att vi kommit hem nu och det första jag gorde va att sätta mig framför datan, typiskt mig!?
haha. Jag har iallafall haft det skitkul och skitbra :D. Vi har gort allt roligt som man kan göra, nästan (?), hehe :). Känns som sagt lite tråkigt att komma hem igen, men ända kul att träffa mamma och alla djuren :D.
Jag lägger in bilderna imorgon för just nu måste jag packa upp, och kanske att jag tar en dusch, om jag inte är för trött senare :). I DON´T THINK SO :D, hehe.

Aja nu ska jag packa upp, god bye!<333



Amanda på P18 (Gotland), hon tar på sig benskydden, men fråga mig unde hur x) <3


Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ååh tack söta du..Va gör du då`?

2009-08-12 @ 01:23:08
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: A

Men gud så snygg man är xD

2009-08-12 @ 07:39:16
URL: http://amandahede.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback