10/8-09 -- hemma från byn :)

Hallo:). Jag och Rebecka har ganska precis kommit hem från byn ;) där åt vi glass och gjorde lite annat skoj:-D. Imorn åker vi hem, det är typ både kul men ändå inte :). Idag har vi åkt till någon annan stad, hehe kommer inte ihåg vad den hette, men vi behövde iaf åka båt över;). Där åt vi typ lunch och så gick vi och kollade lite:). Nu ska jag vara social mot rebecka om hon nu tänker vara dt mot mig för hon ligger just nu och läser :). Juste Amanda, kunde jag låna "så länge vi båda andas"?:-D saknar er där hemma:)<333

Kommentarer
Postat av: Erica

saknar dig och rebecka <333333

2009-08-11 @ 12:02:05
URL: http://ericasbilder.blogg.se/
Postat av: A

Ja det får du ;)

2009-08-11 @ 13:44:35
URL: http://amandahede.blogg.se/
* Jag godkänner alla kommentarer som har med min blogg att göra och vissa andra :)


Skriv en liten kommentar här under:

Ditt underbara namn:
Kommentera gärna igen.

E-postadress (Det är bara jag som får se)

Din fina bloggadress:

Skriv en liten söt kommentar:

Trackback